Fundació Jaume Bofill Universitat Oberta de Catalunya (UOC)

Pensant els reptes del futur
de l'educació a Catalunya

Proper debat

The Problem Solvers: d’ensenyar a seguir instruccions, a preparar l’alumnat a identificar i resoldre problemes

Charles Leadbeater

Expert en innovació i creativitat

14/09/16 - 18.30 h

Auditori del MACBA, plaça Joan Coromines s/n, Barcelona 08001

Inscripció presencial 14 de setembreInscripció streaming 14 de setembre

Més

Seminaris web

Resiliència, caràcter, perseverança i competències socioemocionals: com s’aprèn, s’ensenya i s’avalua?

15/09/16 - 18.00 h

Important: recordeu que aquest acte és un seminari online i per tant, no hi ha cap seu física per assistir-hi. La retransmissió d'aquest acte es farà via internet des d'aquesta pàgina web.

El proper dijous, 15 de setembre de 18:00h a 19:00h (GMT+1), us convidem a aquest nou webinar sobre centres i alumnat resilients.

D’uns anys ençà, en els àmbits de la psicologia i la pedagogia es parla de la necessitat d’impulsar l’aprenentatge de competències socioemocionals com ara la resiliència, la formació del caràcter, la perseverança, l'autoestima i la sociabilitat.

Organismes internacionals, com ara l’OCDE en un informe sobre el poder de les competències socioemocionals (The Power of Social and Emotional Skills), fan palesa la urgència d’estendre el...

Veure

Tots els debats

Revolucionar l’escola des del design thinking i el joc. Com una escola pública de Nova York transforma l’aprenentatge

18/04/16

Ross Flatt
Dissenyador d’aprenentatges i responsable de les solucions didàctiques del programa Teacher Quest de l’Institut of Play de Nova York (EUA)

Veure


Com pots seguir els
Debats d’Educació

Subscriu-te al butlletí
Tota la informació dels propers debats
En quina llengua vol rebre el butlletí?
Per RSS i a les xarxes socials

Alguns drets reservatsEls textos publicats en aquest web estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència Reconeixement - No comercial - Sense obres derivades 3.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria i institució que els publica). No poder ús comercial ni obres derivades. La llicència completa es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca